|
Noweezo tarot, runy, numerologia, astrologia i wiele, wiele więcej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demi28
Czarna dziura
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szkocja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 23:28, 18 Gru 2012 Temat postu: Interpretacja karty na 1. pozycji Indywidualnego Portretu |
|
|
1 2
XXII I
4
I
W takim wypadku karte na pzoycji pierwszej interpretujemy jako:
-utrudniony w dziecinstwie kontakt werbalny z doroslymi, niewykluczone zaburzenia mowy, badz poprostu osoba, ktora pozno zaczela mowic
-problem w relacjach z rowiesnikami lub/i rodzenstwem
-opozniony lub dlugotrwaly okres dojrzewania
-infantylne podejscie rodzicow do dziecka utrudniajace dojrzewanie psychiczne
-negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dziecinstwie, zazwyczaj pzrez rodzenstwo lub rowiesnikow, ale mozliwe, ze i przez rodzicow, najczesciej typu: "Jestes glupi/glupia" lub "Sam z niczym sobie nie radzisz"
-brak harmonii w otoczeniu dziecka, ktore jest swiadkiem klotni, anawet wyzwisk i pzrykrych slow jakie padaja w relacjach miedzy domownikami( rodzicami czy rodzenstwem)
-zablokowane w dziecinstwie spontaniczne i naturalne zachowania
-trudnosci z jasnym okreslaniem swoich pragnien i potrzeb
-problem w nauce spowodowane brakiem wiary w siebie
-brak kontaktu z wewnetrznym dzieckiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demi28
Czarna dziura
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szkocja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 23:59, 18 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
I I
II
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z matką, która nie rozumie swego dziecka, jest autorytarna, nie pozwala wyrażać swego zdania i preferuje pozostałe dzieci bądź (w przypadku jedynaka) porównuje swego po tomka do innych dzieci z rodziny;
– problemy w relacjach z rówieśnikami i/lub rodzeństwem;
– problemy ze swobodnym wypowiadaniem się bądź zaburzenia wymowy;
– matka, która zdradza tajemnice swego dziecka, czyta jego korespondencję, a nawet pamiętnik lub podsłuchuje je;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie przez matkę w dzieciństwie, najczęściej typu: „Lepiej siedź cicho, bo i tak nic mądrego nie powiesz”;
– brak harmonii w otoczeniu dziecka, które jest świadkiem kłótni, a nawet wyzwisk i przykrych słów jakie padają w relacjach między domownikami (rodzicami czy rodzeństwem);
-utrudniony badz uniemozliwiony swobodny dialog w rodzinie
-trudnosci z jasnym okreslaniem swoich pragnien I potrzeb
II I
III
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z matką, która jest skoncentrowana na sobie, dziecko było dla niej raczej „środkiem do celu”, np. do utrzymania przy sobie męża, niż prawdziwą potrzebą;
– matka, która preferuje pozostałe dzieci bądź (w przypadku jedynaka) porównuje swego potom- ka do innych dzieci z rodziny;
– brak porozumienia między matką a dzieckiem;
– infantylne podejście matki do dziecka utrudniające dojrzewanie psychiczne;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie przez matkę, najczęściej typu: „Ja się dla ciebie poświęcam, a ty jesteś taki/taka niewdzięczna”;
– matka, która wpędzała daną osobę w okresie dzieciństwa w kompleksy związane z wyglądem zewnętrznym;
– możliwe traumatyczne przeżycia w dzieciństwie właściciela Portretu związane z przyrodą, np. pogryzienie przez zwierzę, zabłądzenie w lesie itp.;
– konflikty z rodzeństwem lub rówieśnikami;
– dar pięknego wysławiania się;
– wrodzony dobry gust i poczucie estetyki.
III I
IV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– konflikty i nieporozumienia między rodzicami negatywnie wpływają na dziecko;
– brak wzajemnego zrozumienia między rodzicami a dzieckiem; – nieprawidłowy, a nawet negatywny wzorzec męskości przekazany przez ojca;
– niestabilna, chwiejna sytuacja w domu nie dała danej osobie poczucia bezpieczeństwa;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś taki sam, jak twój ojciec (twoja matka)”;
– rywalizacja z rodzicem o względy drugiego rodzica płci odmiennej, czyli syn walczy z ojcem o względy matki, córka z matką o względy ojca;
– taki układ w przypadku kobiet wzmocniony 2 kartą Cesarza na dowolnej innej pozycji w Portre- cie Wewnętrznym, zaś kartą Cesarzowej w przypadku mężczyzn może (nie musi!) dawać proble- my z identyfikacją z własną płcią;
– zdolność do pięknego operowania słowem w mowie i piśmie;
– dobry gust i poczucie estetyki; – gospodarność i duże zdolności organizacyjne.
IV I
V
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z ojcem, który nie rozumie swego dziecka, jest autorytarny, nie pozwala wyrażać swego zdania i preferuje pozostałe dzieci bądź (w przypadku jedynaka) porównuje swego pot tomka do innych dzieci z rodziny;
– ojciec (ojczym), który tyranizuje rodzinę, jest oschły, surowy i bardzo wymagający;
– ojciec, który co innego robi, a co innego mówi, wywołując tym samym dysharmonię w postrze- ganiu świata przez dziecko;
– wpajana w dzieciństwie podwójna moralność typu: „Jak Kali ukraść krowę, to dobrze, ale jak Kalemu ukraść krowę, to źle”;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś leniwy i nigdy do niczego nie dojdziesz”;
– ojciec, który podważał wiarę w siebie dziecka i raczej „sprawował nad nim władzę”, a nie wycho- wywał;
– surowe i ortodoksyjne pod względem religijnym wychowanie;
– osoba, która umie wypowiadać się wyjątkowo rzeczowo i konkretnie;
– człowiek pracowity i odpowiedzialny;
– osoba, która potrafi zapanować nad ludźmi przy pomocy słów.
V I
VI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z ojcem, człowiek, który w dzieciństwie czuł się niekochany i niezrozumiany przez ojca, układ szczególnie trudny dla kobiety;
– dość często wskazuje na przyrodnie lub przybrane rodzeństwo;
– surowe i ortodoksyjne wychowanie;
– problemy małżeńskie rodziców negatywnie odbijały się w dzieciństwie na właścicielu Portretu;
– ojciec, który zabraniał lub uniemożliwiał dziecku swobodne wyrażanie swoich myśli i poglądów;
– ojciec o patriarchalnym podejściu do małżeństwa i związków partnerskich;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Miłość to wymysł poetów”;
– wychowanie, które nie nauczyło człowieka podejmowania decyzji i dokonywania wyborów;
– osoba o dużych zdolnościach intelektualnych, błyskotliwa i szybko przyswajająca wiedzę;
– człowiek głębokiej wiary;
– ktoś, kto potrafi innym wyjaśnić sporne lub problematyczne kwestie.
VI I
VII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko miłości, poczęte pod wpływem namiętnego uczucia;
– problemy wynikające z tego, że rodzice byli zbyt zajęci sobą i poświęcali dziecku zbyt mało czasu;
– częste wyjazdy jednego lub obojga rodziców mogły wywołać we właścicielu Portretu lęk przed porzuceniem;
– rodzice, którzy byli bardzo mocno skoncentrowani na karierze i poświęcali dziecku zbyt mało czasu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Na wielkie sukcesy to ty w życiu nie licz”;
– rodzice, którzy wysyłali dziecku sprzeczne sygnały
– co innego mówili, co innego robili;
– wychowanie, które nie nauczyło właściciela Portretu podejmowania decyzji i odpowiedzialności za nie;
– ktoś, kto potrafi wyjątkowo pięknie posługiwać się słowem w mowie i piśmie;
– uzdolnienia literackie w zakresie krótkich form;
– osoba, dla której bardzo ważna w życiu jest miłość w najszerszym tego słowa znaczeniu.
VII I
VIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– osoba, która była w dzieciństwie traktowana niesprawiedliwie;
– warunki, w jakich wychowywał się właściciel Portretu cechował brak równowagi;
– częste wyjazdy i podróże albo całej rodziny, albo jednego z rodziców odbiły się negatywnie na dziecku;
– człowiek w dzieciństwie był zasypywany nadmiarem informacji, przy tym dość często sprzecz- nych lub fałszywych;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nie licz na to, że świat potraktuje cię sprawiedliwie”;
– dziecko mogło być świadkiem przestępstwa dokonywanego przez rodziców lub inną bliską mu osobę;
– rodzice, którzy nie pozwalali dziecku swobodnie się wypowiadać;
– osoba, która mówi szybko i precyzyjnie trafia w sedno sprawy;
– osoba, która lubi podróżować i jest (może być) dobrym kierowcą;
– uzdolnienia w zakresie informatyki.
VIII I
IX
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko, które czuło się (lub było) samotne;
– na wychowanie dziecka silny i raczej negatywny wpływ mieli dziadkowie;
– rodzice nie mieli spójnego systemu wychowawczego, co zaowocowało brakiem równowagi we- wnętrznej u właściciela Portretu;
– człowiek, który w dzieciństwie miał problemy z jasnym komunikowaniem swoich potrzeb;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Pan Bóg karze niegrzeczne dzieci”;
– rodzice zakodowali właścicielowi Portretu poczucie winy;
– człowiek, który na skutek wychowania czuje się grzeszny;
– osoba, która wypowiada się obiektywnie i sprawiedliwie;
– człowiek, który żywi duży szacunek dla prawa;
– ktoś, kto dąży do harmonijnych stosunków z otoczeniem.
IX I
X
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– człowiek, który jest jedynakiem lub z rodzeństwem dzieli go duża różnica wieku;
– osoba, na wychowanie której duży wpływ mieli dziadkowie;
– trudna sytuacja materialna rodziny odbiła się na negatywnie na dzieciństwie właściciela Portretu;
– częste zmiany w dzieciństwie (np. część roku dziecko spędzało z rodzicami, a część z dziadkami itp.) miało negatywny wpływ na wychowanie właściciela Portretu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Ty to nawet na chleb nie zarobisz”;
– dziecko, które musiało zbyt wcześnie zostawać bez opieki;
– osoba, która w dzieciństwie była pozbawiona typowych dla swego wieku rozrywek;
– wyniesione z dzieciństwa lęki o bezpieczeństwo materialne;
– osoba małomówna i zamknięta w sobie; – ktoś o dużych uzdolnieniach ezoterycznych.
X I
XI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– bardzo surowe wychowanie, niewykluczone używanie siły fizycznej jako środka dyscyplinujące- go dziecko;
– trudna sytuacja materialna rodziny miala negatywny wpływ na właściciela Portretu;
– potrzeby dziecka były stawiane na samym końcu priorytetów rodzinnych;
– problemy zdrowotne utrudniały naukę i prawidłowy rozwój dziecka;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Z ciebie to nic dobrego nie wyrośnie”; – młoda osoba, która w obliczu problemów ucieka w chorobę;
– skłonność do hipochondrii;
– człowiek, który ma skłonność do narzekania i użalania się nad sobą;
– osoba o uzdolnieniach w sferze ekonomii; – ktoś o dużych zdolnościach adaptacyjnych.
XI I
XII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– człowiek, który chorował w dzieciństwie albo poważnie, albo lekko, ale często;
– negatywny wpływ na człowieka miały w dzieciństwie uzależnienia rodzica (rodziców) zmieniają- ce świadomość;
– brak równowagi emocjonalnej rodzica (rodziców) wpłynął destabilizująco na psychikę właści- ciela Portretu;
– dziecko, które zamykało się w sobie, izolowało od otoczenia wręcz do tendencji autystycznych;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś taki słaby, jak ty sobie w życiu poradzisz”;
– częste i niczym nieuzasadnione zmiany stosunku rodziców do dziecka niszczyły jego stabilność emocjonalną;
– mogło dochodzić do stosowania przemocy fizycznej lub psychicznej pod wpływem środków odu- rzających;
– osoba, które pod wpływem emocji wypowiada się ostro i może używać wulgaryzmów;
– ktoś, kto dba o zdrowy tryb życia;
– uzdolnienia sportowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 0:07, 19 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
super to
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demi28
Czarna dziura
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szkocja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 0:15, 19 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
XII I
XIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– problemy zdrowotne w okresie prenatalnym (zagrożona ciąża) lub w trakcie porodu (koniecz- ność cesarskiego cięcia) bądź zaraz po porodzie (obniżona ilość punktów w skali Agar);
– problemy ze zdrowiem jednego z rodziców negatywnie rzutowały na dzieciństwo;
– nagłe i niespodziewane zmiany w życiu rodziny destabilizowały psychikę właściciela Portretu;
– zakodowany przez rodziców w dzieciństwie lęk przed chorobą i śmiercią;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś szalony”; – człowiek, który w dzieciństwie uciekał w świat marzeń i fantazji;
– zbyt emocjonalne zachowania rodzica (rodziców) wywołały brak poczucia bezpieczeństwa u wła- ściciela Portretu;
– osoba o bogatym życiu emocjonalnym; – ktoś, kto z reguły wypowiada się wyjątkowo emocjonalnie;
– osoba mająca dobry kontakt ze swoim wewnętrznym „ja”.
XIII I
XIV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– brak równowagi w rodzinie;
– częste nieoczekiwane zmiany zaburzają stabilizację psychiczną dziecka;
– dysharmonia między tym, co dziecko czuje, a tym, co sygnalizują mu rodzice;
– negatywny wpływ środowiska (kolegów, sąsiadów) na dziecko, szczególnie w okresie dojrze- wania;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Sam nie wiesz, czego chcesz”;
– przesadna pedantyczność rodzica (rodziców) wykształciła w danej osobie albo chorobliwe utrzy- mywanie porządku, albo skłonność do nieporządku i bałaganiarstwa;
– osoba chwiejna emocjonalnie i skrajnie reagująca nawet na najmniejsze bodźce;
– człowiek, który (często nieświadomie) prowokuje zmiany;
– predyspozycje do uzdrawiania (medyczne);
– ktoś, kto albo milczy, albo wypowiada się bardzo radykalnie.
XIV I
XV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– w najgorszym przypadku (zaznaczam – najgorszym) może wskazywać na nadużycia seksualne w dzieciństwie (częściej werbalne niż fizyczne);
– zaburzenia energetyczne w dzieciństwie (raz bardzo aktywne dziecko, raz wyjątkowo pasywne);
– negatywny wpływ sekt lub struktur kryminalnych na młodą osobę;
– stosunek do erotyki rodziców mógł wywołać zaburzenia w tej sferze u właściciela Portretu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Seks jest zły i brudny”; –
obawy przed nawiązywaniem nowych kontaktów spowodowane wzorcami z dzieciństwa;
– silna potrzeba utożsamienia się z grupą (najczęściej nieformalną), z czego człowiek czerpie siłę;
– specyficzny sposób mówienia
– raz wyjątkowo spokojne i zrównoważone, raz brutalne i pełne wulgaryzmów;
– osoba, której trudno znaleźć złoty środek;
– człowiek, który nie ufa sam sobie.
XV I
XVI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– bardzo energiczne, żywe dziecko, które sprawiało dużo kłopotów rodzicom;
– kłótnie, nieporozumienia, a być może i rozwód rodziców odbiły się negatywnie na dziecku;
– rodzice, którzy nie sprawdzili się jako opiekunowie czy wychowawcy dziecka;
-rodzice, którzy nie potrafili wpisać się w istniejące struktury społeczne, co odbiło się na wycho- waniu właściciela Portretu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nie ma sensu niczego budować, bo i tak wszystko popadnie w ruinę”;
– nadmiar energii młodego człowieka nie znajdował prawidłowego ujścia, co mogło skutkować destrukcyjnymi zachowaniami;
– dość wczesna inicjacja seksualna i zafascynowanie erotyką;
– osoba, która lubi szokować swoim sposobem wypowiadania się;
– człowiek o uzdolnieniach bioenergoterapeutycznych;
– silna, ale nie zawsze konstruktywna osobowość.
XVI I
XVII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko, wobec którego zastosowano tzw. „zimny wychów”;
– w związku z zablokowanymi w dzieciństwie uczuciami, właściciel Portretu nie umie ich okazywać;
– dyskredytowane i wyśmiewane w dzieciństwie czy młodości przejawy twórczości utrudniają człowiekowi przejawianie kreatywności;
– rodzice dobierający przyjaciół swemu dziecku lub zabraniający spotykać się z nimi;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Ze sztu- ki jeszcze nikt nie wyżył” lub „Wiemy lepiej z kim masz się przyjaźnić”;
– wyśmiewanie pierwszej miłości dziecka, co może później zaowocować blokadami w tej sferze;
– rodzice, którzy nie spędzali z dzieckiem wolnego czasu;
– człowiek, który nie potrafi odpoczywać;
– osoba wyrażająca się konkretnie, ale bardzo ostro;
– uzdolnienia w zakresie budownictwa i architektury.
XVII I
XVIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– matka, która nie potrafiła być przyjacielem swego dziecka;
– skoncentrowana na sobie i oderwana od rzeczywistości matka utrudniała ukształtowanie się stabilnej psychiki;
– nadopiekuńcza i zbyt czułostkowa matka;
– dziecko, które odreagowywało trudne sytuacje uciekając w świat marzeń i iluzji;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nikt cię tak nie będzie kochał jak matka (rodzice)”;
– osoba, która w dzieciństwie tworzyła w wyobraźni iluzorycznych przyjaciół, gdyż brakowało jej realnych;
– dom, w którym zabrakło ciepłej i życzliwej atmosfery;
– człowiek, który wyraża się pięknie i bardzo poetycko;
– osoba o uzdolnieniach artystycznych; – wierny i oddany przyjaciel.
XVIII I
XIX
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– egoistyczny i skoncentrowany na sobie ojciec;
– rodzice zbyt zajęci sobą i swoimi problemami, by dać dziecku należyte wsparcie;
– wychowanie, które wzmacniało egoizm i egocentryzm;
– trudno dostępny, daleki lub bardzo zajęty ojciec;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nigdy nie będziesz taki jak, twój ojciec (dziadek, wujek, starszy brat itp.);
– tłumienie i negowanie naturalnych potrzeb dziecka;
– zakodowanie dziecku przekonania, że tylko wysokie stanowiska świadczą o wartości człowieka;
– osoba, która wysławia się bardzo poetycko, przez co bywa niezrozumiana;
– ktoś o uzdolnieniach poetyckich;
– człowiek romantyczny i sentymentalny.
XIX I
XX
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– rodzina zamknięta i odizolowana od otoczenia;
– bardzo tradycyjny, wręcz ortodoksyjny sposób wychowania;
– negatywny wpływ rodzeństwa (rodzonego, przyrodniego lub ciotecznego);
– schematyczne, pozbawione indywidualizmu podejście do dziecka;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jeśli rodzina ci nie pomoże, to nikt ci nie pomoże”;
– zachowania rodziców lub innych członków rodziny wywołały we właścicielu Portretu toksyczny wstyd;
– człowiek, który odcina się od swoich korzeni; – ktoś, kto wysławia się w sposób aktorski, nieco sztuczny;
– osoba o cechach lidera;
– uzdolnienia sceniczne, aktorskie.
XX I
XXI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– poważne nieprawidłowości w wychowaniu;
– rodzice wywołali w dziecku zachowania kompulsywne;
– ksenofobia i lęk przed „innością”;
– osoba zamknięta w sobie i izolująca się przed otoczeniem;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Inni (Żydzi, Rosjanie, Francuzi, sąsiedzi, zbieracze znaczków itp.) są źli”;
– właściciel Portretu w dzieciństwie był uczony, że wszystkie sprawy rodzinne są tajemnicą i nie wolno o nich mówić;
– wypieranie się swoich korzeni, szczególnie jeśli mają one związek z zagranicą;
– osoba, która niczego nie mówi o sobie i swojej rodzinie;
– uzdolnienia w zakresie filozofii i socjologii;
– ktoś o stałym światopoglądzie i trwałym systemie wartości.
XXI I
XXII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– infantylni i niedojrzali rodzice, którzy popełniali wiele błędów wychowawczych;
– duża różnica w poziomie intelektualnym między rodzicem (rodzicami) a dzieckiem;
– w przypadku posiadania młodszego rodzeństwa mocne obciążanie obowiązkami właściciela Portretu;
– opóźnione wejście w okres dojrzewania;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Głupi jesteś”;
– wychowanie, które zablokowało, a przynajmniej utrudniło spontaniczne zachowania właściciela Portretu;
– brak kontaktu z wewnętrznym dzieckiem;
– osoba, która w mowie posługuje się często tzw. slangiem młodzieżowym;
– ktoś, kto ma uzdolnienia do języków obcych;
– człowiek, który łatwo i chętnie posługuje się nowoczesnymi urządzeniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demi28
Czarna dziura
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szkocja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 1:19, 19 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
XXII II
II
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– brak matki w dzieciństwie; – matka, która nie chciała tego dziecka;
– destrukcyjna, toksyczna matka;
– dziecko porzucone, oddane na wychowanie komuś obcemu;
– dzieciństwo spędzone w domu dziecka;
– lęki i fobie związane z przyrodą, np. arachnofobia;
– ujawnianie tajemnic i sekretów dziecka; – oschłość i dystans w stosunku do słabszych;
– lęk przed wiedzą tajemną i naukami ezoterycznymi; – brak instynktu macierzyńskiego u kobiet.
I II
III
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– brak kontaktu werbalnego z matką; – rywalizację z rodzeństwem o względy matki;
– w przypadku kobiety – córka traktowana jako konkurentka;
– w przypadku kobiety – problemy z tożsamością płciową;
– problemy z wypowiadaniem się w mowie i piśmie;
– lęk przed publicznymi wystąpieniami;
– matka, która wpędzała daną osobę w okresie dzieciństwa w kompleksy związane z wyglądem zewnętrznym;
– matka, która była bardzo krytyczna w stosunku do dziecka;
– umiejętność porozumiewania się ze zwierzętami;
– dyskrecja i zdolność do dochowania tajemnicy.
II II
IV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– matka o zaburzonej osobowości (zbyt męska albo całkowicie pasywna);
– nadużywanie władzy rodzicielskiej; – lęki i fobie związane z przyrodą;
– zachowanie matki odbierane przez dziecko jako agresywne;
– infantylny, niedojrzały ojciec niekorzystnie wpływał na wychowanie dziecka;
– matka zbyt mocno skoncentrowana na partnerze nie dostrzegła potrzeb dziecka;
– lęk i obawa wobec każdej formy władzy;
– niechęć do pracy i działania albo pracoholizm;
– niedyskrecja, nieumiejętność dochowania tajemnicy;
– w przypadku kobiet – skłonność do trudnych partnerów, w przypadku mężczyzn
– poszukiwa- nie w partnerce matki i opiekunki.
III II
V
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– nadmiernie autorytarne i ortodoksyjne wychowanie;
– zapatrzona w siebie matka nie dała dziecku należytego wsparcia;
– przesadna religijność w rodzinie odcisnęła piętno na właścicielu Portretu;
– trudne relacje między rodzicami miały negatywny wpływ w dzieciństwie;
– brak jasnych zasad moralnych i obowiązujących reguł;
– ojciec (ojczym), który tyranizuje rodzinę, jest oschły, surowy i bardzo wymagający;
– ojciec, który co innego robi, a co innego mówi, wywołując tym samym dysharmonię w postrze- ganiu świata przez dziecko;
– człowiek wyjątkowo wrażliwy na piękno przyrody;
– dobry gust i wysokie poczucie estetyki;
– w przypadku kobiet – doskonała pani domu i gospodyni.
IV II
VI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dzieciństwo, na którym duże piętno odcisnęły nieprawidłowe lub zaburzone relacje między ro- dzicami;
– człowiek, który w dzieciństwie czuł się niekochany i niezrozumiany przez rodziców;
– matka o patriarchalnym podejściu do małżeństwa i związków partnerskich;
– matka bardzo zajęta pracą i zbyt mało czasu poświęcająca dziecku;
– egoistyczny, narcystyczny, zakochany w sobie ojciec stanowił negatywny wzorzec dla dziecka;
– właściciel Portretu w dzieciństwie był zmuszony do dokonywania wyborów między ojcem a matką; – osoba mająca trudności z podejmowaniem decyzji;
– człowiek pracowity, gospodarny, dobry zarządca i administrator;
– osoba o predyspozycjach do zawodów związanych z przyrodą, rolnictwem, służbami munduro- wymi;
– ktoś dyskretny i umiejący dochować tajemnicy.
V II
VII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– rodzice prezentowali skrajne postawy, co odcisnęło negatywne piętno na dzieciństwie właścicie- la Portretu;
– częste wyjazdy jednego lub obojga rodziców mogły wywołać we właścicielu Portretu lęk przed porzuceniem;
– rodzice, którzy byli bardzo mocno skoncentrowani na karierze i poświęcali dziecku zbyt mało czasu;
– zmiany miejsca zamieszkania i wywołane tym rozstania z przyjaciółmi wywarły negatywny wpływ na dzieciństwo danej osoby;
– w dzieciństwie dochodziło do nagłych i niespodziewanych zmian w życiu właściciela Portretu, co wpływało destabilizująco na psychikę;
– poglądy dorastającego dziecka i jego rodziców znacznie się różniły, co prowadziło do konfliktów;
– człowiek rozdarty między tradycją a nowoczesnością, między przyrodą a cywilizacją;
– osoba głębokiej wiary, przywiązana do swego wyznania;
– ktoś posiadający uzdolnienia pedagogiczne, wychowawcze;
– jednostka odpowiedzialna, opiekuńcza, ale łatwo ulegająca emocjom.
VI II
VIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– nadopiekuńcza, zakochana w dziecku matka;
– matka uniemożliwiająca dziecku samodzielne podejmowanie decyzji;
– niezrównoważona wewnętrznie matka wywarła destrukcyjny wpływ na psychikę dziecka;
– osoba traktowana w dzieciństwie nierówno, niesprawiedliwie;
– dziecko mogło być świadkiem przestępstwa dokonywanego przez matkę lub inną bliską mu osobę;
– decyzje podjęte przez matkę były niekorzystne dla prawidłowego rozwoju dziecka;
– osoba, która z powodów losowych mogła znaleźć się „pod opieką państwa”;
– człowiek, który posiada zdolności mediacyjne i związane z pośredniczeniem;
– jednostka, która potrafi szybko podejmować decyzje;
– uzdolnienia w zakresie projektowania pięknych przedmiotów i aranżacji wnętrz.
VII II
IX
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko, które było bardzo ruchliwe i dynamiczne, co wywoływało w jego rodzicach niechęć i by- ło na wszelkie sposoby tłumione;
– osoba, która czuła się (lub była) w dzieciństwie samotna;
– na wychowanie dziecka silny i negatywny wpływ mieli dziadkowie, szczególnie babcia;
– matka właściciela Portretu było mocno zależna od swoich rodziców;
– brak odpowiednich wzorców w dzieciństwie nie wykształcił odpowiedniego poziomu samodziel- ności w dziecku;
– osoba, która w dzieciństwie mogła być świadkiem poważnego wypadku z dużą ilością ofiar; –
jednostka, która nie potrafi pogodzić nowoczesności z tradycją;
– człowiek pomysłowy, wynalazczy, o predyspozycjach technicznych;
– ktoś, kto potrafi nagle, ale zdecydowanie zmienić kierunek działania;
– osoba, która lubi podróże i potrafi prowadzić różne pojazdy.
VIII II
X
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– problemy finansowe negatywnie odbiły się na dzieciństwie jednostki;
– z pewnych względów matka danej osoby nie przebywała z nią w dzieciństwie (np. wyjazd zarob- kowy, pobyt w więzieniu lub szpitalu itp.);
– dziecko, które musiało zbyt wcześnie zostawać bez opieki;
– osoba, która już w dzieciństwie musiała troszczyć się o sprawy materialne;
– człowiek, który zbyt wcześnie musiał podjąć pracę;
– brak środków na modne rzeczy narażał w młodości właściciela Portretu na kpiny i żarty kolegów;
– silne poczucie winy wyniesione z dzieciństwa w następstwie wychowania;
– osoba o uzdolnieniach prawniczych i administracyjnych;
– człowiek, który żywi duży szacunek dla prawa i norm społecznych;
– ktoś, kto dąży do równowagi wewnętrznej.
IX II
XI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– głębokie urazy wywołane doświadczaną w dzieciństwie agresją fizyczną lub psychiczną;
– zamykanie się w świecie wewnętrznym jako sposób obrony przed okrucieństwem otoczenia;
– potrzeby dziecka były stawiane na samym końcu priorytetów matki;
– problemy zdrowotne utrudniały naukę i prawidłowy rozwój dziecka;
– schorowana lub zaawansowana wiekowo matka była niewydolna wychowawczo;
– duży negatywny wpływ na wychowanie właściciela Portretu miało starsze pokolenie, szczególnie babcia;
– osoba wychowywana albo w kulcie dla sprawności fizycznej, albo w całkowitej pogardzie dla ciała;
– skłonność do hipochondrii i lęku o własne zdrowie;
– osoba o dużych uzdolnieniach ezoterycznych;
– człowiek zamknięty w sobie i trzymający dystans do otoczenia.
X II
XII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– negatywny wpływ w dzieciństwie wywarły uzależnienia matki, które zmieniały jej świadomość (alkohol, narkotyki, leki psychotropowe);
– brak równowagi emocjonalnej matki wpłynął destabilizująco na psychikę właściciela Portretu;
– dziecko, które zamykało się w sobie, izolowało od otoczenia wręcz do tendencji autystycznych;
– uzależnienia matki odbiły się negatywnie na sytuacji materialnej rodziny właściciela Portretu;
– matka, która bez powodu wywracała do góry nogami całe życie dziecka;
– brak prawdziwych przyjaciół, a nawet dobrych kolegów w dzieciństwie i młodości;
– uciekanie w świat przeżyć wewnętrznych jako reakcja na przykre przeżycia zewnętrzne;
– osoba o uzdolnieniach w sferze ekonomii; – talent do biznesu i „robienia pieniędzy”;
– człowiek, który potrafi szybko przystosować się do nowej sytuacji.
XI II
XIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– poważne problemy ze zdrowiem jeszcze w okresie płodowym lub zaraz po urodzeniu się;
– utrata matki w dzieciństwie lub wczesnej młodości;
– poważna choroba bliskiej osoby z rodziny negatywnie odbiła się na psychice właściciela Portretu;
– lęk przed chorobą i śmiercią;
– niespodziewane zmiany w życiu rodziny destabilizowały psychikę właściciela Portretu;
– chaos i zwykły bałagan panujący w domu w dzieciństwie utrudniały prawidłowy rozwój dziecka
– brak spójnych postaw wychowawczych w rodzinie;
– osoba o silnej woli i dużej determinacji;
– ktoś, kto dba o zdrowy tryb życia, czasem nawet do przesady;
– uzdolnienia sportowe.
XII II
XIV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– całkowity brak równowagi w dzieciństwie;
– dziecko „podrzucane” sąsiadom pod opiekę;
– matka, która okresowo „wyłącza się” emocjonalnie np. przy pomocy alkoholu czy leków psycho- tropowych;
– słaby emocjonalnie ojciec lub jego brak;
– dysharmonia między tym, co dziecko czuje, a tym, co sygnalizują mu rodzice;
– negatywny wpływ środowiska (kolegów, sąsiadów) na dziecko, szczególnie w okresie dojrzewania;
– skłonność do ulegania modnym destrukcyjnym tendencjom;
– uciekanie od rodziny i poszukiwanie wzorców poza nią;
– osoba o bogatym życiu emocjonalnym;
– uzdolnienie w zakresie chemii i fotografii.
XIII II
XV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– poważna trauma przeżyta we wczesnym dzieciństwie, najczęściej całkowicie wyparta do pod- świadomości;
– choroba matki (lub babci) w dzieciństwie wpłynęła negatywnie na psychikę właściciela Portretu;
– zaburzenia energetyczne w dzieciństwie i młodości – raz bardzo wysoka aktywność, raz wyjąt- kowa pasywność;
– negatywny wpływ sekt lub struktur kryminalnych w okresie dojrzewania, a nawet później;
– stosunek do erotyki matki mógł wywołać zaburzenia w tej sferze u właściciela Portretu;
– urazy powstałe pod wpływem czynników przyrodniczych, np. pogryzienie przez psa lub przeży- cie kataklizmu żywiołowego;
– życie w warunkach chaosu, bałaganu i niespodziewanych zmian wpłynęło destabilizująco na psychikę właściciela Portretu;
– osoba reagująca nieproporcjonalnie do poziomu bodźca;
– predyspozycje do nauk medycznych i weterynarii;
– uzdolnienia uzdrowicielskie.
XIV II
XVI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– całkowity brak równowagi w dzieciństwie wpłynął destrukcyjnie na osobowość dziecka;
– konflikty w bliższym i dalszym otoczeniu właściciela Portretu w pierwszej części jego życia;
– matka, która nie potrafiła wspierać rozwoju swego dziecka;
– kłótnie, awantury, a być może i rozwód rodziców odbiły się negatywnie na dziecku;
– matka, która nie umiała zapewnić dziecku równowagi zewnętrznej i wewnętrznej;
– rodzice, którzy nie potrafili wpisać się w istniejące struktury społeczne, co odbiło się na wycho- waniu właściciela Portretu;
– większym autorytetem w dzieciństwie i młodości były osoby obce, a nie rodzina;
– człowiek, który nie potrafi niczego budować;
– skłonności destrukcyjne, niszczące;
– uzdolnienia ruchowe, szczególnie manualne.
XV II
XVII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– bardzo żywe i ruchliwe dziecko, czym doprowadzało matkę do irytacji;
– brak przyjaciół w dzieciństwie i młodości;
– matka kontrolująca kontakty i znajomości dziecka;
– wychowanie, które nie nauczyło odróżniać przyjaźni od związku intymnego;
– wychowanie zablokowało w dzieciństwie uczucia i właściciel Portretu nie umie ich w prawidło- wy sposób wyrażać;
– wyśmiewane w dzieciństwie czy młodości przejawy twórczości utrudniają człowiekowi przeja- wianie kreatywności;
– seks traktowany instrumentalnie, jako środek do osiągnięcia różnych celów;
– nieumiejętność prawidłowego korzystania z posiadanej energii;
– człowiek o uzdolnieniach bioenergoterapeutycznych;
– silna, ale często destrukcyjna osobowość.
XVI II
XVIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– silna, ale destrukcyjna osobowość matki odcisnęła znaczące piętno na właścicielu Portretu;
– dziecko, które uciekało w świat marzeń przed trudnościami na jakie napotykało w życiu codzien- nym;
– osoba otaczająca się iluzjami i niemiejąca realnie ocenić sytuacji;
– skłonność do myślenia życzeniowego;
– skoncentrowana na sobie i histeryczna matka utrudniała ukształtowanie się stabilnej psychiki;
– dom, w którym zabrakło ciepła, zrozumienia i życzliwej atmosfery;
– matka, która świadomie lub nie niszczyła psychikę dziecka;
– brak stabilnych wzorców do naśladowania w dzieciństwie;
– człowiek, który ma problemy z wpisaniem się w istniejące struktury;
– uzdolnienia w zakresie architektury, w tym architektury krajobrazu.
XVIII II
XX
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– matka, dla której ważniejsze są relacje z jej rodzicami niż z dzieckiem;
– problemy i błędy wychowawcze przekazywane z pokolenia na pokolenie;
– zaburzony system wartości i światopogląd przekazany przez matkę;
– rodzina zamknięta i odizolowana od otoczenia z własnego wyboru;
– zachowania matki lub innych członków rodziny wywołały we właścicielu Portretu toksyczny wstyd;
– człowiek, który wstydzi się swego pochodzenia i świadomie odcina od własnych korzeni;
– matka, która łudzi się, że dba o swoje dziecko najlepiej jak można;
– w przypadku kobiet
– brak prawidłowego wzorca macierzyństwa, w przypadku mężczyzn
– brak prawidłowego wzorca partnerki;
– uzdolnienia literackie, szczególnie poetyckie; – szczególna podatność i wrażliwość na cykle Księżyca.
XIX II
XXI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– walka o dziecko między matką a ojcem;
– jedno (lub nawet oboje) z rodziców pochodzi z zagranicy lub mieszka za granicą;
– matka zajmująca wysokie stanowisko i w związku z tym niedostępna i mająca mało czasu dla dziecka;
– matka wywołała w dziecku zachowania kompulsywne (np. nałogowe objadanie się);
– ksenofobia, postawy nacjonalistyczne i lęk przed „innością”;
– żądanie od dziecka, by było najlepsze i to w dziedzinie wybranej przez matkę;
– stawianie dziecku przesadnie wysokich wymagań i nieadekwatnych do jego możliwości wzorców;
– matka, która żąda od dziecka zajmowania się sobą i nieadekwatnej do sytuacji troski o siebie;
– uzdolnienia aktorskie, szczególnie teatralne; – osoba o zdolnościach przywódczych.
XX II
XXII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– często najmłodsze dziecko w rodzinie;
– infantylny, niedojrzały sposób wychowania;
– wychowanie, które w znacznym stopniu zablokowało spontaniczne zachowania właściciela Por- tretu;
– brak kontaktu z wewnętrznym dzieckiem
– przesadne liczenie się ze zdaniem rodziny, szczególnie krewnych płci żeńskiej;
– matka, która już w młodości, a nawet dzieciństwie zrzucała na właściciela Portretu swoje obo- wiązki;
– przesadna skłonność do rozrywek lub upodobanie do niebezpiecznych zabaw;
– traktowanie zwierząt jak zabawek;
– trwały system wartości i jasno określony światopogląd;
– uzdolnienia w zakresie filozofii i socjologii;
XXI II
I
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– rozstanie z rodzeństwem spowodowane wyjazdem za granicę jednego z rodziców;
– matka faworyzująca brata lub siostrę;
– trudności z jasnym określaniem tego, czego się pragnie i chce;
– problemy w nauce spowodowane brakiem wiary w siebie powstałym na skutek błędów wycho- wawczych matki;
– problemy z jasnym i precyzyjnym formułowaniem myśli i poglądów;
– przeświadczenie, że świat jest zły i niebezpieczny;
– lęki i fobie związane z przyrodą;
– podatność na uzależnienia o charakterze zachowań kompulsywnych;
– uzdolnienia do języków obcych;
– duża sprawność w posługiwaniu się nowoczesnymi urządzeniami technicznymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|